mandag 10. januar 2011

Og vi fortsette;-)

Det ble en travel morgen!Jeg ble vekt av Andreas at jeg måtte kjøre barna på skolen og i barnehagen fordi han måtte være hjemme.Syk stakkar Mannen.Han vekket meg kl 8 og kl 8.30 begynte skolen!Så LITT travelt!Fikk opp Aurora og kledd på og suste opp i skolen.Så dro jeg hjem igjen og tok opp Håkon og fikk han i barnehagen!Trenger ikke noe treningstudio med slike morgener!Kom hjem igjen og da var også Henrikke og Andreas stått opp.Det har vært en ganske sløv dag.Tok på med en slik morgen!Hentet ungene etter at Aurora var ferdig på leksehjelpa og dro til naboen. Ble litt sjokkert å se hvor redd ungene var for kattungene og kattemoren. Vi har en katt,men den går en usikker fremtid i møte.....Ungene er redd den fordi den er ganske ustabil.Men at de var så redde hadde jeg ikke trodd.De ble fortrolige med kattungene etterhvert,så det spørs om vi må få en ny.De har også en stor hund som er utrolig snill! Men Håkon var bra skeptisk til å begynne med. Aurora ga den godsaker rett fra hånden!Tøff jente!De er jo ikke vant til hunder.

Siden det har vært så surt ett vær,så har vi bare vært inne i ettermiddag. Håper på tur ut i morgen. Nå er det avslapping og kaffe.Andreas er friskere så han sier han skal på jobb i morgen ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar